Mina favoritprodukter

Eftersom jag går frisör utbildningen så testar jag ofta produkter för håret, och hade tänkt tipsa er om mina favoriter!
 
1. Amika noutrishing hair mask 
Testade den för första gången igår, och jag blev kär på en gång! Till den provade jag även deras olja, Amika Oil Treatment och den blev jag även helt såld på, tänker absolut beställa hem! 5/5 i betyg! Luktar dessutom huuuur gott som helst :)
 
2. Waterclouds Repair Hairbutter
Testade den när mitt hår var som värst kvalité, och bara efter en tvätt så var mitt hår bra igen. Den är superdryg så den räcker länge = prisvärt! Även där finns det en arganolja som jag använder dagligen.
 
3. Goldwell Rich Repair
Den här serien av Goldwells sortiment är min favorit. Luktar gudomligt, gör håret jättemjukt och glansigt. Den här serien har vi på salongen i skolan så jag har testat allt, och allt är lika bra. Schampo, balsam, inpackning, leave-in treatment samt olja. 
 
Dessa rekomenderar jag om du vill ha ett friskt hår, rekomenderar dem speciellt om ditt hår är i lite sämre kvalitét. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: