woop

Jag har tjatat så mycket om att sommaren ska komma, men jag insåg att det finns massa saker jag måste göra också, inte bara ligga på playan hela dagarna som jag hade tänkt..

- Fixa en ny drivknut till Hondan
- Måla om Hondan
- Fixa lite småskaer med Hondan såsom handtaget, listen, tejpa rutorna osv.
- Lacka om epen
- Spara ihop pengar så jag kan köpa nya saker till epen så den ser kör- och åkvänlig ut..
- Helrenovera epan inifrån och ut (så mycket som jag klarar av själv)
- S-O-L-A.. Mamma sa jag var blek häromdagen..
- Plantera nya blommor utanför galven som jag totalt glömde bort ifjol
- Och kanske, kanske skruva ihop packmoppen om pappa hittar någon motor, fan va kul!

..och mycket mycket mer! Men är man intresserad går det, jag lär mig mer och mer om skruvning så om ett tag kommer jag knappt behöva pappa och Pontus ;) eller..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: