macherié

Jag har åkt på något slags virus, någon slags förkylning. Fredag, lördag och söndag har jag knaprat tabletter och stått på benen tack vare dom. Dock är jag inte jätteseg men jobbigt är det. Haft värk i benen så jag knappt kunnat sova, värk i ryggen så det gjort ont att sitta och riktigt med skallebang. Dessutom lite feber och halsont, men förhoppningsvis är det snart över!

Måndag är det imorgon och jag hade tänkt dra igång med träningen igen men fortsätter min kropp såhär kan jag inte kasta mig in i något. Men så fort jag mår bättre så börjar jag igen, man mår så mycekt bättre. Ska även börja gå med Andreas på kvällarna. Får så lite tid över till annat, men det får man ta om man ska må bra!

Och jag kan informera er om att jag är grymt sugen på vattenmelon just nu så jag skickade iväg Andreas och handla det. ;)


Ge mig sommar! Och ljust hår..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: