how I doin'?

Jag må erkänna att jag har haft bloggtorka på senaste.. Men jag har noll insiration! Men, vad händer nu för tiden? Jo, jag har..

- blivit klar med mattebokssatan från helvete
- solat för första gången
- gjort ännu mer slingor så nu är jag nästan ljushårig! Fast ska göra mer ikväll
- tagit lös drivknuten på Hondan
- grillat typ tre dagar i rad
.. och mycket mer! Och även myst jättemycket med älskling. :)

Dessutom, this weekend blir det Vilhelmina med mina brudaaaaar! Jag, Emilia, Cecilia och Sandra ska göra stället osäkert i helgen! ;) bur first är det dop på dagen, sen blåser vi! Jag känner på mig att det kommer bli riktigt bra, dessutom har vi bara haft våra kväller och stunder i Åsele, ska bli kul att fara till Vilhelmina som omväxling! :) fast film med älsklingen hade inte heller varit dumt, hehe.. Nä, jag tror det kommer bli hur grymt som helst! Åhhhhh, va jag längtar :)

SEN ÄRE SNART SOMMARLOV OCKSÅ!


Examen nästa fredag, kommer även bli grymt! Allt åselefolk och gamla klasskamrater.. och andreas såklart! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: