Helgen lite snabbt!

Ja, vad ska man säga? Helgen har varit bra! Fredag hälsade vi på kusin ute i V-sjön som fyllde hela 24 år, sen for vi hem och bara mådde. Lördagen vaknade vi sent och jag bröt ihop för jag ville så grymt gärna köra folkrace! Men fick tröst och for och tittade i Junsele, härligt med mycke Åselefolk. När vi kom hem for jag och älskling och grattade micke, sen blev det middag! På kvällen blev det en spontan utgång, vi for till Gafsele med Jan och Felicia till Åhman och spelade lite spel och så vidare, trevligt var det. Sen kom min fina vän Cecilia till Gafsele och hämtade upp henne, och jag och Cecilia satt i skuffen, det var galet! När vi kom till Åsele blev det en visit på raggarklubben vilket var väldigt trevligt, träffade mycket folk osv. Jag och Andreas gick hem där vid tre tror jag, skönt! Hade tänkt stanna längre men så blev det inte, tur det. Imorse vaknade jag och tog en låååång dusch, säkert 45 min! Efter det kom Cecilia förbi och vi åt lunch, sen for vi och väckte Pontus och Sandra och hela dagen har varit bra! Pizza till middag, nybakta bullar, en jävla massa skratt, konstiga bilder och en liten skogs-raodtrip på slutet! Tråkigt bara när Cecilia och Sandra for hem, men förhoppningsvis träffas vi snart igen! Jag saknar även min fina vän Emilia som har varit borta, vo har mycket att ta igen så tur det är skola imorgon!

Alltså kortfattat, helgen har varit bra med trevligt folk och glada stunder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: