"Emil är borta idag"

Måndag är det idag, och jag insåg imorse att det är en hel vecka till helg, känns jobbigt.. Men oftast brukar veckorna gå snabbt!
Idag har jag avrensat håret (tror jag det hette), gjort ljusa slingor och lagt i en brun färg. Dock hann vi inte lägga så mycket slingor men det syns ändå att jag gjort något! Så förhoppningsvis lägger jag i lite mer slingor ikväll hemma, om mamma tillåter det. Längtar så mycket tills jag är ljushårig! :)

Ikväll ska jag ut och gå med Andreas, kanske klippa Linus och kanske göra slingor, skön kväll. Imorgonkväll har jag redan mitt schema, då är det Desperate Housewives och Good Christian Bitches, stackars Andreas som måste stå ut med mig på tisdagkvällar! ;)


Riktigt så ljus ska jag inte bli, utan lite mörkare och mer naturligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: