a deja vu

Just nu lever jag i min fantasivärld tillsammans med min fina pojkvän, men man behöver vänner också och de är jag så tacksam över att jag har! Idag har jag och Emilia planerat lite inför helgen, pratat gammalt och även pratat om lite "förändringar" och jag är så glad att jag har henne som vän!

De kommande dagarna blir nog bra tror jag. Imorgon efter skolan ska jag ut på stan och köpa en present tills lördag, sedan ska jag följa Emilia och sola och jag hörde även det var 25% på ett damplagg på Lindex! Efter det ser det ut som det blir middag hos Emilia när vi kommer hem och efter det ska vi förbereda lekar, skriva ut namnlappar och uppdrag tills lördag, även fixa lite ballonger.. Sen ska jag även klippa henne, roligt och utmanade! :)
Lördagen kommer nog bli grym, något utöver det vanliga. Jag ska komma lite tidigare än alla andra och hjälpa Emilia med maten osv, förbereda inför alla kommer och såklart hjälpa henne med "välkomstdrinken"! Sen ska vi bara ösa på, tror det kommer bli en väldigt bra kväll med god mat, god dryck, roliga lekar och bra människor! Hoppas bara på fint väder. :)


Tillsammans är vi starka, right?!
Postat av: cecilia

åååh så roligt det låter!! nu längtar man ju jätte mycket!! :)

2012-05-10, 19:02:27 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: