what can i say, what can i do

Ja fan, förlåt för sämsta uppdateringen ever haha.. Antar väl att jag har haft fullt upp! Byggt kälke, haft vintermarknad, haft praktik en dag samt varit till Umeå.

Igårkväll var även en riktig myskväll som jag gärna önskar att jag hade tid med fler. For hem och åt, sedan vidare till Andreas med hans laddare, där jag råkade stanna i sängen ett tag med honom. For sedan vidare till Sandra och Ozzian och hälsade på. Halv nio ungefär åkte jag till Andreas igen och där låg han i sängen så jag gick dit jag med, och han även se lite Wipeout Vinter, Desperate Housewives och den nya serien GCB vilket var helt okej! Bara ligga och må. Att något sånt litet kan göra en så glad. Jag menar, man gör ju inget egentligen, man bara.. ligger där.

Just ja! Ska även börja sola nu med min fina vän Emilia så jag får lite färg innan sommaren.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: