Tio saker ni nog inte visste om mig!

1. Nästan varenda gång jag är ensam på rummet dansar jag framför spegeln.

2. Jag sjunger jättehögt när jag är ensam i epan. Pinsamt om någon skulle höra mig. ;p

3. Jag skulle kunna välja bilar framför smink och hår, looooove cars! (folkrace bilarna, epan, isbilen, artonårsbilen..)

4. Jag tror jag aldrig har sagt "jag älskar dig" till någon i min familj, även fast jag älskar dom över allt!

5. Jag har fobi för att bli fet.

6. Jag kan "hata" människor utan att känna dem pga deras handlingar.

7. Jag är väldigt osäker i mig själv och jämför mig alltid med andra, även fast jag verkar vara världens gladaste tjej utåt.

8. Jag har ångest (och rädsla) inför döden även fast det förhoppningsvis är väääääldigt länge kvar..

9. Jag är rädd för att växa upp. Jag vill bli typ tjugofem sen inte äldre, haha.. Alla problem som man inte kan förlita sig på mamma och pappa med. Dock kan jag inte vänta tills jag får flytta hemifrån! That doesn't make sense.

10. jag är käääääär! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: