so we say how are things today

Hallå där! Det är fredag, och det känns riktigt bra. Ska iväg på step up nu, sedan vidare till Sandra sen blir det nog bastu med min Andreas. Imorgon fotbollsträning sen vidare för att genomföra en överraskning sen förhoppningsvis börja bygga på släden! Behövs som just nu, är fan bara en vecka kvar till marknaden..

Igår på boxen fick jag två väldigt glada kommentarer (anser jag). Den ena va en tjej som sa "wow, det känns som att slå mot en mur! Du är verkligen stark när du håller emot" och den andra var Emilia som sa att det var så roligt att träna med mig för jag puschar henne så hon orkar mer.. Det är sådant som får mig att vilja hålla på med det jag gör.


RANDOMBILD
Postat av: Emilia

<3

2012-03-16, 21:39:08 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: