on more of "those days"

Ännu en marknad avklarad, vilket känns ganska skönt! Helgen får ändå ganska bra betyg. Fredagen var jag nykter och bara umgicks med min fina, samt träffade lite gamla kompisar! Lördagen blev det ingen släde som vi hade längtat efter, men vi for upp till Linus och började smådrick lite där medan vi åt korv. Efter det for jag till Andreas där jag duschade och började fixa mig, och efter det blev det mat! Sen tvärdrog vi på Dare devil showen men jag frös så mycket så vi drog oss hemåt. For även på lite andra ställen och om jag inte minns helt fel slutade kvällen ganska tidigt. Idag vaknade jag åtta och har varit vaken sen dess. Har hunnit duscha, ut på marknaden samt hälsa på Ozzian som fyllt ett år! Tiden går så jävla snabbt..

Har även inte så mycket bilder så jag har snott lite bilder av andra!


Schleeeeetet.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: