nämen hej

Dålig uppdatering, ja vet.. Men jag har avverkat helgen och just börjat på mitt sportlov! Helgen var det 60års kalas som kanske inte slutade så bra, men det resulterade att jag fick sova till halv ett på söndagen, skönt! Igår gjorde jag näst intill ingenting, var bara med min fina. Idag ska jag och grabbsen börja bygga våran släde vi ska ha till nappet och ska även hinna med träning, skön dag med andra ord! Bara få umgås och må bra. Är även med min fina idag med.

Onsdag blir det tatuering som står på schemat!!! Gissa om jag är exited?! Får se om det blir hela på en gång eller bara början, men jag lovar att lägga ut bild! :)

Sen till helgen blir det en järngängs-dejt! Som det ser ut nu blir det middag med tjejerna och kanske något vinglas?! Gryyyymt. Länge sen jag var med tjejerna nu!


"järngänget" haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: