mondaymorning

Måndag igen, och det gillar jag inte.. Tycker det kan vara typ torsdag så det kan vara helg imorgon eller något! Jag och Andreas diskuterade även igår när vi inte sov med varandra senast.. Vi kom fram till att vi hade sovit med varann i över två veckor, så därför kändes det riktigt konstigt att sova ensam inatt.

När jag satt och sminkade mig snurrade det så många tankar, på både gott och ont.. Jag kan inte hela tiden jämföra mig med andra, för då är jag aldrig nöjd. Och dom jag har det bättre än, försöker jag fortfarande hitta saker som är mer positivt hos dom än hos mig, så då växer lite avundsjuka. Jag fattar inte varför jag jämför mig med just dig? Jag menar, jag fick killen, jag är ung, har det så bra med familj och vänner, mår bra i min kropp, eller något annat, men ÄNDÅ ska jag hitta något som är bättre hos dig som jag inte kan sluta tänka på. Fast jag tror det inte bara beror på avundsjuka i själva personen, det är så mycket mer än så. Det jag har nu, det hade du i flera år, och jag tror det är det som påverkar mig. Att resten inte ska släppa dig och låta mig in. Jag är rädd.

ithinkiloveyou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: