moms filibabba

Facebook funkar inte för mig, men det funkar för Sandra, jävligt roligt.. Det står bara att det håller på att uppdatera och att jag ska prova igen om några timmar, kul.

Idag har jag haft prov och believe it or not, jag klarade det! Handlade om tensider vilket jag tvärläste igenom imorse när jag kom på skolan, men jag klarade det ändå. Har även fått göra folieslingor igen, och efter lunch ska var klippa lika längder, som jag har längtat! Nu kan jag börja klippa killar efter det.. :)

Fick även sova med min fina inatt! Även fast jag var lite halvspak igår så gick det bra ändå, och fick även åka bil imorse. Igår på vägen hem så hade jag Emilia vid min sida när jag hade en sockerkick och inte kunde sova. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och även dumheter som jag hade förträngt som jag inte vill tänka på haha.. Sen vankade även Linus till liv och var social. Sånna där stunder behövs verkligen ibland!

På kvällen blev det kälkbygge, och jag insåg nu att jag skriver så långa inlägg så nu måste jag sluta skriva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: