jag springer på taniga ben

Vad hände med beach body 2012..? Jag var ju hur taggad och inspirerad som helst! Visst tycker jag om att träna fortfarande, men jag gör det mindre vilket jag inte mår bra av. Man mår bra av att träna! Sen maten.. Jag äter inte godis, chips, glass, kakor eller något sånt, men för det betyder det inte att jag äter nyttigt. Om det ska hända något snart så får jag fan skärpa mig. Det gick hur bra som helst, jag såg ändring på min egen kropp, men nu är det bara bajs. Jag måste hitta glöden igen, och det vill jag verkligen, skärpning Sanna!


no makeup, yeye
Postat av: Anonym

Ja! Skärpning! Du kan INTE hålla på att tänka sådär! FÖRSTÅR du inte att kroppen behöver unna sig också? Fortsätter du att tänka sådär kommer du verkligen inte att må bra...

2012-03-18, 12:18:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: