i've missed you so bad

Söndag, absolut värsta dagen på hela jävla veckan, värre än måndag nästan.. Lovet har varit bra, fått umgås med min fina hela lovet, och även tatuerat mig.

Gårdagen var hur bra som helst! Blev väckt klockan tio och fick frukost på sängen av Andreas, efter det titta vi på lite tv sen for jag hem. Åt lunch med bror och Elin ute i finväre och sedan in igen för att bestämma kläder. Efter det for jag och Emilia på hockey ett tag sen for jag hem och fixade mig. Klippte bror, lagade mat med tjejerna, klippte Cecilia samt fixade Cecilia och Emilias hår! Sedan drog vi vidare till Andreas och efter det blev det pizzan. Och idag vaknade jag upp bredvid världens finaste, kan inte begära så mycket mer!



Jag känner mig stark, jag vet vad jag vill och tvivlar inte så mycket längre. Jag har det bra med många fina vänner och en pojkvän. Jag är så glad att det går så bra för mig just nu och jag hoppas det håller i sig. Jag är så glad, livin the good life.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: