hj

Jag är verkligen så dålig på att skriva nu för tiden, var ju bra i ett par veckor, men nu.. I alla fall så är det tisdag och jag har fått sova med min fina, igen. Även åka med honom till Lycksele andra dagen i rad nu. Känns bra, riktigt bra, för jag hatar att åka buss..

Ska även ta en dag ledigt från skolan har jag bestämt och gå och prata med Karin Borgén i Åsele. Jag känner att nu behöver jag hennes råd och jag har tuuuusen frågor som jag gärna vill ha besvarade. Och ingen fara, jag ska inte hoppa av, men jag är sugen på att byta skola. Jag trivs inte alls i Lycksele, och det har jag insett nu efter väldigt många om och men. Dock finns det ingen skola som är nära nog så jag kommer nog måsta flytta, och hela mitt liv är i Åsele.

Men nu måste jag sluta skriva, hejkdååå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: