friday tomorooooww

Idag när jag åkte från Lycksele vid halv fem började jag få en konstig känsla i magen, men försökte inte tänka på det. Jag kunde nästan inte sitta still eftersom jag mådde så grymt illa! Men jag tänkte "det går över om jag sover" men när jag vaknade var det nästan ännu värre. Jag for hem och bytte om och for och skulle träna ändå. Jag mådde mer och mer illa under träningen men jag var bänn, jag skulle fortsätta. Sen på köpet fick jag även halsbränna.. Efter cirkus en timme kunde jag inte stå ut längre så jag var tvungen att lämna träningen, har aldrig haft så förut! Men men, jag tar igen det..

Kändes fortfarande inte bra när jag kom till Andreas, men efter ett tag gjorde vi te och nu känns det bra. Helkonstigt!


Har lagt ut den här bilden förut även, vet inte vad det är med den, men jag älskar den! Tatueringarna, färgerna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: