Fjärde inlägget idag..

..och mitt huvud värker. Snoret rinner även ner för näsan hela tiden så börjar få sår under näsan. Jag får inte bli sjuk nu!!! Inte inför den här helgen.. Då dö jag.

Har även börjat fundera på en piercing igen.. Man hinner fundera på mycket under skoldagarna haha! Nä men jag vill göra en till piercing, och där jag vill tycker ingen annan att jag ska göra det, men det är väl ändå in kropp? Och det här med ärr, om jag gör en nosring så syns ju inte det, så det är nästan bästa stället om jag ska göra en.

Om inte.. jag gör en enpunktspiercing! Man aj vad ont det ska göra. :s men guuuuud, va snyggt det är! Dock skulle jag inte göra på ett meningslöst ställe om jag nu gjorde det, som typ armen eller liknande, utan jag tror jag skulle göra framför örat eller på bröstkorgen, grymt snyggt.


Den va söt, hihi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: