feelin' happy

Fan vi tiden går snabbt, det är inte okej! Förra vintern kändes som en lång börda, men den här - den har gått för snabbt tycker jag! Iof gillar jag att det snart år vår och sommar, gör absolut ingenting..

För övrigt, så måste jag säga hur bra jag har det. Livet flyter på, jag har världens finaste pojkvän och bra vänner. Jag ska till fjället på söndag och stanna i en vecka, sen är det åsklov. Efter lovet är nästan all snö borta och detär inte länge kvar till sommar. Den här sommaren ska verkligen bli min sommar!
 Det är så konstigt, det har inte känts så här någon gång förut. (det säger man nästan i varje förhållande, men nu är det verkligen så). Jag har hittat min lilla knäppis haha! Nä men det är sjukt, vi är ganska lika tycker jag men jag hör ofta "man blir som man umgås" haha.. Jagvet inte om du läser men, "that's why we belong together" ;) jag är bara så glad så det går inte att beskriva med ord, dessutom är det bra väder ute.

Och på tal om mindre roliga saker.. Jag måste ta tag i träningen igen! Jag har blivit s lat på senare tid. Förra veckan tränade jag en gång (!) och än så länge har jag bara tränat en gång. Jag mår så bra när jag tränar, därför vill jag fortsätta med det. Man känner sig bättre både fysiskt och psykiskt.


Postat av: Emma k

vi ska se till att du kommer igång me träning igen serru :)

2012-03-29, 16:26:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: