ett mirakel

Nu är tisdagen bortgjord, och den var väl både bra och dålig! Började med att jag blev väckt av min fina, sen for jag och pratade med Sabina en sväng om livet, sånt behövs ibland. Efter det for jag till Emilia och slingade hennes hår. Efter det blev det en roadtrip till Lycksele där vi hann med Jysk, Dollar och Ibbes. Hugo bjöd på mat men fick bli en kycklingsallad för min del. Efter det handlade Hugo sig en bil och då drog vi tillbaka till Åsele där jag tränade från halv sju till halv nio, dock inte så hård träning, var ganska lat ikväll haha.. Nu väntar jag på att duschen ska bli ledig och att min knäppis ska komma hit! Sen blir det tidigt i säng för imorgon drar vi iväg till Dorotea där jag ska göra min andra tatuering.. Sjuuuuukt nervös!! På revbenen ska den sitta och jag tror det kommer kännas ganska så mkt.. ;p


Har även bestämt mig för att börja sola så jag blir snygg till våren.. Kolla exempel på hur blek jag var jäntemot Emilia!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: