detta fält måste fyllas i

Jag tror fan jag börjar dra på mig någon slags förkylning igen. Igårmorse vaknade jag med fullt av slem i munnen, samt sår. Igårkväll frös jag som bara den, samt lite halsont och imorse hade jag slem och halsont. Och på tal om det, vad hände?! Det var -16 grader när jag vaknade imorse..

Igårkväll blev det ingen träning så efter vi hade byggt lite så spenderade jag resten av kvällen med Andreas, det var behövligt. Och när vi var tre stycken som byggde, hann vi typ hur mycket mer som helst än när vi var fem, haha.. Ikväll blir det nog bygge för bara mig och Linus eftersom Mattias far till Piteå.

Idag känns det helt ovärt att fara på skolan. Slutar halv två.. Till vilken nytta? Hatar sånt. Dessutom är jag fortfarande skolless, jag vill inte fara dit, men jag måste. Men nu måste jag bege mig ut för att se om gröna faran startar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: