delicious

Nyss ätit lunch, kebaaaab vare. Smakade bra från början men skit på slutet, så äre. Slutar även halv två idag vilket är grymt uppkäftigt för jag har INGA PENGAR, INGEN SKJUTS HEM OCH INGET ATT GÖRA.. Kul liv, tror jag går till Åsele ist.
..jag hade ju kunnat gå och sola MEN har inga pengar. Fml

Vill ha helg sjuuukt mycket nu! På fredagen ser det ut att bli lugnt så träna hinner jag nog med, sen får vi se om det blir en lugn utgång eller mys framför tvn med bästa. Emilia sa även att jag var hennes i helgen, akta dig Andreas! ;)
Lördagen som det ser ut nu blir det upp tidigt på lördagmorgon och sedan ut med mina grabbar och Emilia på en skotertur med kälken vi håller på att bygga hemma hos mig med några öl och mat! Vi ska grilla ute sen ser vi om det blir nåt napp eller inte. Efter det hade jag tänkt (enligt mina planer) fara till min fina och duscha samt fixa mig där sen förhoppningsvis äta med han om inte han har ätit sen får vi se vad kvällen erbjuder! Fan va kul :)
söndagen är det viktigare saker som står på schemat. Måste jobba, träna innebandy om kroppen tillåter samt fyller Ozzian ett år! Fan va tiden går snabbt..


Gjorde även mina första folieslingor igår!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: