au se eu te pego

Torsdag och lovet är snart slut, och jag har inte gjort ett skit, haha. Igår for jag, Mattias och Linus ut på soffjakt. Vi fick med oss tre soffor hem! Eller ja, typ två och en halv.. Vi fick en hörnsoffa i skinn som var i tre delar, och sedan skulle vi vidare till Sandra och Fredrik där vi skulle få ta en soffa som stod utomhus. Den hade frusit fast så de hoppade från staketet på altanen och då knäcktes hela soffan, men vi tog den ändå! Sen kom dom på att de hade en hel soffa vi kunde få, inne i förrådet. Det var fullt med snö så efter kanske 45 min skottning var vi inne i förrådet! Så då fick vi en till soffa på köpet, tacksamma var vi :)

Jag körde epan med en släpvagn med sofforna på och på vägen hem råkade jag köra lite snabbt så en av de tre delarna till hörnsoffan flög av, men den klarade sig! Sen som råga på allt körde vi fast i en uppförsbacke, och backa med släpvagn är inte det lättaste kan jag lova!

Tatueringen går bra, verkar ha bra läkskinn haha! Har redan fått jättemkt skorpor redan efter första dagen. :) men nu gäller det till att träna extra mkt så magen håller sig riktigt fin! Den har blivit lite mindre och jag är riktigt glad över det, för jag trvis ba i min kropp nu, men fastare kan den gärna få bli. :) magrutor..? Haha nä, jag skojas bara.


Har igna nya bilder för min telefon är trasig.

Postat av: Anonym

Varför var ni på "soffjakt"? haha

2012-03-09, 18:10:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: