two o'clock - blue shirt

Jag har inte uppdaterat bloggen på huuuuuur länge som helst! Kanske dags att börja skriva igen.. Har inte så mycket tid till att skriva sen vet jag helt enkelt inte vad jag ska skriva om längre.

Under tiden jag inte har skrivit har det hänt massa saker! Jag har kört min första tävling det här året och kom tvåa i a-final, haft en trevlig examenskväll med gamla klasskompisar, jobbat på fotbollsskolan, jobbat på en salong och mycket mer!

Har även läst Charlottes blogg och jag tycker så synd om dom, samtidigt som jag tycker dom är så grymt starka! Jag hoppas verkligen för dom att lilleman klarar sig bra och att de snart får komma hem. Jag känner verkligen för er!

Annars då? Jo nu ska jag tillbaka till salongen efter jag har haft lunch och ikväll tänker jag jobba och kanske vara med Emilia en sväng, känns bra! Kommer även köra folkrace tvådagars nu till helgen, fredag i Åsele och lördag i Vilhelmina! Såg även att en speciell person ska köra så jag hoppas den personen är schysst så min bil håller haha! Så jag kan köra i både Åsele och Vilhelmina. Och förövrigt har jag världens bästa pojkvän, vi ska nämligen fara och bo på hotell nu och två helger! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: