har inga nya bilder så det blir bara gamla

Imorse hade jag tänkt äta frukost på Andreas balkong för ddet är så sjuuukt mysigt när det är varmt och solen ligger på! Men då blev det inte så för solen skulle gömma sig precis när jag skulle äta! Argghh..
Menmen, Carina ringde till mig imorse och sa att hennes arm var så dålig så hon knappt kunde lyfta den och att hon hade börjat ringa till kunderna och avbokat men då var det någon som ville bli klippt av mig! :) spännande.. Men det ska nog gå bra! Lite nervöst att klippa på en salong bara och dessutom bredvid en som hållit på klippt hela sitt liv.. Men nån dag ska jag också bli så duktig! :)

Ikväll blir det ut på banan och besikta bilen, som ja längt tills imorgon! Emilia har även lovat att komma och titta och jag sa att jag skulle vinna eftersom det är hennes första tävling! Får se hur det går.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: