fanta&rosé

Nu äntligen är det måndag! Haha fattar ni att jag säger äntligen? Jo det är för idag startar jag mitt nya lic och idag får jag sommarlov på riktigt, ett tag iaf. Fick även sova till halv tolv, och det är nästan för länge! Men det är nog för att jag tog igen sen helgen osv.. Och på tal om annat ska det bli väldigt skönt att få komma iväg i helgen!
Åt en omelett till lunch och nu ska jag iväg till Sandra och vi ska ta en låååång promenad, jag måste komma igång med träningen igen. Jag och Andreas ska även ta en promenad ikvälll, sen är det tvbå träningar den här veckan, och några promenader på det, det är väl en bra början..?


Skulle ta en bild sen helgen men kommer inte in på facebook.. Jag har världens bästa vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: