wednesday!

Hellååå!
Onsdag äre idag och jag är hemma på lunch mitt i skoterkursen! :) hade skoterkurs hela dan igår och idag, och idag vid tre gör vi provet! Får hoppas de gå bra, men när vi gjorde ett "test prov" så klarade jag det, så det går nog vägen. :)


Två skönheter! ;)

Jag är faktiskt riktigt glad :)! Jag vet inte riktigt varför, men jag har lärt mig att riktigt uppskatta de få riktigt nära vänner man har. Dom är rent utav för dyrbar för att bara slänga åt sidan! Dock finns det väl folk man umgås med nu och då, men det är inte riktigt samma sak. De som förstår en på rätt sätt, de som ser på en är något är fel, ja, de som finns där helt enkelt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"you know i'll do anything for you,
stay the night but keep it undercover"
-vvvvarför?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: