tisdagkväll!

Tisdagkväll är det nu som sagt, och skolan började igår! Kändes jobbigt att stiga upp tidigt, men det gick vägen! Hade bara frisör hela dagen så det var ganska lugnt, vilket jag även har imorgon, lööööv it! :)


Kan inte förklara hur skönt det är att bli schamponerad!

Dagen har varit både bra och dålig. Jag och Emilia hämtad av Hugo och Strömberg på skolan och sedan blev det en snabbfika innan hemfärd, var hemma runt två. När jag kom hem möttes jag av massa sms som inte var vad jag ville höra, men jag orkar inte bry mig. Jag har inte gjort något fel så då får det vara. Efter jag hade ätit så for jag ut en sväng med epen och hämtade Evapes sedan for vi till Sandra och hälsade på! Efter det blev det en ragg, hämtade min skiva och for hem, och nu blir det sängen känner jag!

Hade även en grym lördagkväll måste jag säga! Jag, Hugo, Strömberg, Emilia och Lina for till Hugo och spelade musik och hade det trevligt, drog sedan ut till pizzan och sedan vidare, ska inte dra in på för mycket detaljer. Emilia tyckte även att vi skulle göra om den kvällen, och det säger jag att vi måste! De va smällroligt. :) fast ska nog ta det lugnare då, även vissa andra.. ;)


Haha, har ingen annan bild..

Justee! Hugo ville även att jag skulle skriva hur snäll han är! ;) nej men du är bra hugo, du ställer upp, precis som man ska göra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: