om jag inte är så bitchig, men markerar mitt revir

Nuuuu är det nära! Onsdag idag och har frisör så dagen går ganska snabbt! Ska även jobba ikväll och har bestämt mig för att promenera till jobbet istället för att ta epan, tar bara typ 25 minuter längre, men det är nyttigt! Måste verkigen ta tag i min kropp nu, och har redan börjat. Igår styrketränade jag så jag knappt kan röra armarna.. Men det är så grymt jävla skönt och ha träningsvärk! Och imorgon står det boxing på schemat. Avstod även till och med saft idag, känner att ju mindre sött man äter/dricker desto mindre sötsugen blir man! :)

Även så tycker jag att helgens planer kommer bli grymma! Har förberett lite sådär inför lördagen, men måste även ta fram en outfit som jag kan ha då, den måste passa till temat vi ska ha.. ;) och på fredagen blir det hockey! Och efter den har jag ett hemligt uppdrag, men det blir nog bra de med! Åh, jag känner mig bara så glad! Uppskattning, remember..?



Lite skillnad på ett år! Synd bara jag har sånt töntigt smile på den nedre bilden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: