i'm feeling sexy and free

Ännu en fredagkväll avklarad! Först ute å ragga med Hugo och Emilia tills han börja jobba, sedan tog jag och Emilia epan och drog en egen ragg, sen kom Linus och åkte också! Blev även en tripp till Gafsele för att lämna av Linus, tur jag inte gatt köra själv.. Sedan blev det film för fulla muggar!


jag tycker om den här bruuuuuden!


Imorgon blir det skoter, och vi blir nog ett stort gäng som far, men det är roligt!

Även känns det som jag måste välja. Vet inte om det är rätt tid, men då måste jag göra något nu. Can't keep going like this för då får jag nog ett smeknamn, som jag verkligen inte vill ha.


Saknar ändå hårfärgen lite, hihi!
Postat av: Emil

Sanna, du kommer aldrig få ett smeknamn som du inte vill ha! Inte av mig iaf, och vad andra säger ska man bara skita i. Först och främst är det bara de som är avundsjuka, som vill göra allt så man mår dåligt! <3

2012-01-21, 11:19:34 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: