i am titanium

Onsdagkväll är det nu, vilket innebär att det är torsdag imorgon likamed närmare helg! Haha det är typ det enda jag har tänkt på i veckan. Och ska jag vara ärlig blev det ingen promenad till jobbet.. Får ta i extra mycket imorgon på boxen!

Jag känner att helgen kommer bli pressad! Fredag äre bara hem och äta, sen upp på samhället igen för då vankas hockey! Lördag blir det till att vakna tidigt för då är det fotbollsträning mellan 10 och 11.30. Efter det ska jag fara direkt på Galven och jobba, sedan hem och duscha. Efter duschen blir det till att snabbfixa mig själv, för sedan ska jag vidare till Emilia och sminka henne samt fixa hennes hår! Efter det blir det bara till att ställa sig och göra middag till sex pers, sen under kvällen har vi lite olika aktiviteter planerade! Det blir nog en grym dag/kväll :)

Nä, nu måste jag fortsätta så jag kan fara och tanka och ta ut lite pengar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: