heeeeelg

Helluuuu! Idag äre fredag och de känns grymt bra! Haft idrott, engelska, svenska och matte idag och jag trodde det skulle blir en dryg dag, men ikket!

Just nu är jag nog den enda personen på skolan förutom dom som har lektion. Sitter ensam i biblioteket och väntar på att Emilia ska sluta så jag får lite sällskap! :) sen blir det att invänta skjuts hem, skönt att komma hem tidigare!

Sen har jag funderat.. livet är för kort för att vara onöjd! I sommar ska jag ha min efterlängtade beachbody! Nu är det bestämt, och jag ska vara stenhård. Sätta upp regler och ett mål såklart. Känns bra att jag har riktigt bestämt mig nu. :) för det är ju trots allt på sommaren man visar kroppen mest..?



http://www.youtube.com/watch?v=o85s3WJhizw

känns på ett sätt att den här låten passar, men den är egentligen inte så passande;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: