crush on the dj

God morgon, kväll? Whatever. Klockan är nu 01.42 och jag ska försöka hålla mig vaken för att se JVM inatt vid två! Är inte så intresserad av hockey men de ha komme mer och mer! :)

Ha haft en skön dag! Varit ute och kört skoter idag typ 1 ½ timme, sen for jag åt farmor och farfar och åt middag! Efter det blev det full gång med skruvningen, även fast jag inte gjorde så mkt, hihi.. Sen som avslut på kvällen kom Hugo och Emilia och hämtade mig, fast Emilia for hem på en gång så då blev det film hos Hugo, jag han och Andreas.


Jag och bror

Jag måste även tacka min snälla bror som har hjälpt mig så pass mkt med epan! Fast, de jämnar ut sig på en tioårsperiod? ;)

Nä nu ska jag byt kläa och tvätt bort sminke innan hockeyn börja! Blir förövrigt hockey på lördag också med Emilia och Hugo om det blir som tänkt. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: