about 2012..

..så tro ja de kom å bli ett jävla bra år! Dock kan jag inte klaga på 2011 för de va också ett jävligt bra år! Hade tänkt dra en snabb genomgång av 2011. :)

Allt började väl med nyår 2010-2011!


Sen for jag och några andra till svedjan typ tre helger i rad! (där jag även fick testa tre st 2011s skotrar)


Sen vare fullt igång med plugg, men mitt i allt bestämde jag och tjejerna oss för att ha ett pyjamasparty!


Sen började folkracesäsongen :)


Vann även min första a-final! :)


Sen lyckades jag även gå ut nian och komma in på den linje jag ville!


Sen blev det ju den efterlängtade marknan, haha.. (ursäkta min sura min!)


Sen som en sista rush på sommarlovet drog jag och Olivia till Evalena i Vännäs!


Och där badade vi även i en fontän, med skum!


Efter det började jag gymnasiet, HVFRI 1. :)


Mitt i terminen for jag och grabbsen till Umeå för att hälsa på Niklas! (var även för att komma på andra tankar för det var helgen efter jag hade gjort slut med fredrik)


Sen hann jag även fylla år!


Efter det var det jul! (dock har jag ingen bild på de;p)
Och sen var det äntligen efterlängtade nyår!


Har med andra ord haft ett riktigt bra år! Tack alla som har gjort det, men jag känner nästan på mig att 2012 kommer bli ännu bättre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: