2 januari!

Ja nu tänkte jag faktiskt uppdatera om nyår! Ojojoj, vilken kväll.. Både bra och dålig kan man väl säga.
Ja for till Linus där vid två så fick ja en "välkomstdrink", piggelingrogg! ;) där vid halv tre for jag till Hugo och hjälpte Emilia med att fixa hennes hår. Kom tillbaka till Linus senare och då va de helt plötsligt mer folk än innan! Vi gjorde middag och åt, jag och grabbarna!


Efter det drog jag till Hugo ett tag för jag hade lovat att jag skulle komma förbi där en sväng, och där blev det fishshot, inte okej! Senare for jag tillbaka till Linus igen och efter ett tag så for vi alla på pizzan! (haha som vanligt så köper jag en pizza) och där blev vi ett jävla tag. Träffade även på gamla bekanta, vilket gick förvånansvärt bra. Lite bråk var det, men inte mer än vanligt haha. Sen vare nån som sa "övre torget" och när vi kom dit så vare rakter för fulla muggar, och då passade även jag och Emilia på att sjunga för Hugo! :)

Senare blev det raggarklubben! Haha.. Va int så mkt folk där men de kom fler och fler, sen drog vi iväg på ett annat ställe och där stannade jag. Jag var även uppe och såg Sverige vinna hockeyn! Kvällen var ganska bra med andra ord, man hann med mycket iaf!

Tog några bilder men få itne dom från telefon till datorn så ja ha snott lite av Emilia! Hihi


När jag kom till Hugo välkomnades jag av två trevliga brudar!


Sen blev det fishshot! "jag vill också smakaaaa!"


Ännu en person som drack fishshot och ville vara med på bild!


...och efter FS så vill man upp å dans!

Ja, en sak till. Vill även tacka Emilia som var min trogna vän under kvällen! ;)
Postat av: emilia

Tack själv vännen!! <3

2012-01-02, 14:59:24 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: