we're gonna have a summer party

..och där vände lyckan. Eller ja, det blev bara som tomt tvärt, och jag vet inte varför. Kan kanske bero på att jag ska fara och jobba? Inte precis det roligaste. Eller kan det bero på en fin vän, som jag inte umgås med så mycket längre? Det får bara inte bli så, det får inte.

En träningsform jag vill prova på är crossfit! Fast jag tror det kan vara ganska jobbigt.. Men en utmaning är alltid roligt! Speciellt när man klarar av den. Jag har bestämt från och med nu, ska jag börja försöka se allt positivt, på ett eller annat sätt. Eller ja.. Förutom Hanna i big brother (!) haha. Jag tror att livet kommer flyta på lättare, och man kommer se andra vägar man kan ta.

Även mitt sötsug. Det går hur bra som helst! Trodde aldrig någonsin att jag skulle klara av det, but here i am, stronger than never before! Det känns så grymt jävla otroligt bra att slippa vara beroende av något som inte är bra alls.. Fan, va stolt jag är.

Nä, iväg och jobba nu, hare!


u know what? i like u
Postat av: Emma

Åh! Jag vill också pröva på den träningen!

Du kan ju starta upp en träningsgrupp så kan vi börja köra det! ;)

2012-02-26, 17:35:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: