we found love

Torsdag idag vilket innebär att det är helg imorgon! Jag känner mig mycket gladare nu än igårkväll faktiskt. Och det senaste jag gjorde på kvällen gjorde så jag somnade med ett leende på läpparna. Tack fina du!
Jag har även fått nya saker att se fram emot, saker som kommer hända inom en snar framtid och saker som kommer hända inom en längre framtid. Jag älskar mitt liv! It just keeps getting better.

Idag på idrotten står det spinning på schemat och ikväll blir det boxing. Tror jag ska gymma istället på idrotten så jag spar mer energi tills ikväll så jag kan slå jävulen! Haha.. Sedan blir det vidare till min fina för jag ska nämligen åka med han imorgon bitti. And you know what? Imorgon är det fredaaaaaag! Och då tror jag att jag har bokat step-up och på kvällen blire ba myskväll har jag bestämt, med fetaost som jag har längtat efter hela veckan och på lördag blir det upp tidigt på fotbollsträningen! Sen blir det väldigt stressigt känner jag eftersom den slutar halv tolv och jag ska fara senast tolv från Åsele, typ. Ska nämligen följa med till Storuman på lördag och hockeymatchen börjar två! Men allt är möjligt..

Fan va ja ha börja skriva mkt. ;p


Det där är min drömtatuering.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: