tuesday

Ehe, hej.. Är nog över en vecka sen jag skrev, ja vet.. Men måste verkligen skärpa mig! Kan ju inte ha en blogg där jag skriver nu och då, även fast jag redan har det, hah.

Anywayyy, jag har hunnit vara sjuk nästan hela förra veckan! Började på tisdagkväll och slutade med att jag var hemma från skolan onsdag, torsdag och fredag.. Men som tur var så hade jag fin sällskape nästan hela tiden! Tack :)

I veckan blir det nog fyra träningar, måste dra igång riktigt nu! Tränade ju inget förra veckan när jag var sjuk.. Igår (måndagkväll) provade jag på pump vilket brände gott, ikväll blir det styrkegympa, torsdag blir det boxing och fredag blir det step-up om jag lyckas hitta någon tid! I veckan blir det stenhårt i i helgen har vi planer!..

..Lördagmorgon sticker vi iväg och firar Jonna på sin elvaårsdag, utan föräldrar på paradisbadet!

..Lördagkväll drar nog jag och Emilia till Vilhelmina eftersom det är WWW, till en annan bruuud! Girls night, det kanske blir så..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: