this won't hurt, i swear

Just nu sitter jag i datasalen och ska fortsätta min berättelse om en tjej som är populär på skolan, och perfekt hemma och har jättemycket pengar men inte så bra kontakt med hennes mamma, som sedan kommer bli gravid och det kommer att bli en skandal och då är det bara en av hennes bästa kompisar som fortfarande kommer stå vid hennes sida, MEN jag har glömt bort allt jag skulle skriva däremellan.. KUL! Men jag kommer på det, tids nog.
Det är soligt ute och inte så kallt, fan va skönt! Har även idrott idag som sagt och istället för ett gympass blir det nog en joggingtur i det fina vädret. Även fast jag är på skolan känner jag mig glad idag! Vet inte om det beror på vädret eller vad det är.



Påtal om sommar.. This is going to be my summer, det känner jag! Men, nu kom min lärare och sa att jag skulle fortsätta så jag skriver mer om det i nästa inlägg.


Gammal bild - långt hår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: