She's a diva and she knows why the club goes wild

Nu är det söndag IGEN, vilket betyder att det är måndag imorgon och då är det en hel vecka tills det är nästa helg.. Haha.
Helgen har varit bra, kanske lite seg men bra ändå! Mycket mys osv. Fredagen var jag barnvakt till Ozzian vilket gick bra, sen blev det hem och sova. Lördagen for jag och tittade lite på hockey sen hem och gick ut med hundarna. (missade träningen för hade inte hört att det var någon, men från och med nu vet jag att det är varje lördag) På kvällen blev det melodifestivalen med pappa, Pontus, Elin och min fina, och efter det var det bilkurragömma för fulla muggar!
Idag fick jag sova ända till tjugo i elva! Fast har inte gjort mycket idag heller.. For hem och träffade mamma och syster och spelade lite spel, och gick ut med Boss. Och nu måste jag fara och jobba, fast har ingen större lust..


very gammal bild, tror jag var typ tretton..

Sen attberopå mitt sockerberoende.. Det har gått grymt bra kan jag bara säga! Förutom igår var jag väldigt sugen på lite cola, och idag när jag såg en chokladask blev jag lite småsugen, men jag stod emot. Jag tror nog att det här kommer gå vägen! Jag känner mig starkare och mer bestämd än någon annan gång förut. Det känns även bra när man väljer det mindre onyttiga alternativet än det onyttiga. Har även stöd från Andreas för vi har slagit vad kan man väl säga.. Men jag känner att jag kommer INTE att förlora! ;)


Another gammbild.. Hade inte så mycket smink då ser jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: