nu ligger dina kläder ute på gatan

Fan, jag hatar när man ska ta ledigt nu på gymnasiet! Man måste prata med varje lärare man har samt få deras underskrift och dessutom är aldrig lärarna där dom ska va! ARRRGHH! Men, snart har jag fixat allas underskrift! Förutom min klassföreståndares och det känns som det kan bli lite svårare..

Vet ni vad? Jag vill ha vååååår! Typ i april, när vi ska till fjälls! Fan va ja längt.. Sitta där i t-shirt i solen och ba må! Sen när man kommer hem har snön börjat tina bort och man kan gå i mindre kläder och tillslut är det den efterlängtade SOMMAREEEEN! Kan inte beskriva hur mkt jag vill ha sommar just nu! Och stora planer har jag också.. för både mig och andra, hihi. ;) järngänget, eller hur vare?!


En bild på mig och en fin vän, dock har jag inte hört av honom sen typ skolavslutningen i nian!..

..och faktiskt, så är jag jävligt sugen på te.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: