mirror mirror on the wall, tell me what i'm looking for

Alltså jag måste ju ha väldigt tråkigt på skolan idag, haha.. Höjdpunkte hittills måste ju ha varit laxen till lunch! Fast när jag tänker på det vill jag bara spy, för jag är verkligen proppmätt.
En annan höjdpunkt måste ju ha varit när en väldigt snäll själ fyllde på min telefon, tack så mkt! :)

Alltså jag känner bara jag vill ha helg nu, nu, NUUUUUU! Som jag har längtat! Eller, egentligen så räcker det bara med att klockan blir tio över fyra så jag får sätta mig på bussen och åka hem! Då ska jag planera lite inför sommaren med min far, och efter det blir det boxing! Efter boxingen väntar trevligheter och imorgon är det fredag vilket är grymt! Dock är det en sak jag måste göra imorgonkväll som jag helst inte hade viljat göra, men äre bestämt så äre.. Dock har jag inte några problem med hur det är nu, faktiskt inte för det stör mig inte ett dugg, men folk vill ju inte att vi ska vara som vi är nu, så lika bra att göra bort det. Men jag känner att jag kommer få väldigt mycket skuld på mig även fast jag inte gjort ngt, för det har jag redan fått.


(almost)

Nä fortsätta med engelskan nu, men ni lär nog få fler inlägg av mig idag, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: