må så jävla bra

Imorse fick jag sovmorgon! Fick sova ändå till halv åtta, hihi.. Åkte bil med pappa till Lycksele där vi hann prata om sommarjobb, sparande, vänner osv. Allt mellan himmel och jord! Sånt behvövs ibland känner jag.

Sitter nu på skolan och inväntar att mattelktionen ska börja! Har bestämt mig att jag ska jobba satan så jag hinner jobba ut boken långt innan vi ska ha jobbat ut den, då kanske jag kan jobba med annat jag har kvar innan sommarlovet och om jag då har allt klart, då får jag gå på sommarlov!



Ska jag vara helt ärlig, så känns det så jävla bra. Det var inte tänkt att jag skulle ta steget och bli så igen, jag skulle ha en fri sommar! Men, with you by my side så känns det bra, förjävla bra.
Postat av: ..

you make me happy ;)

2012-02-09, 14:22:32 -
Postat av: ..

you make me happy ;)

2012-02-09, 14:22:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: