i'll be the last one on the dancefloor

Dålig uppdatering, i know. Meeeeen, jag har faktiskt varit borta i helgen, var i Storuman! Av alla ställen, haha. Nä men det var riktigt trevligt där, riktigt trevlig familj också! På söndagen när vi kom hem så for vi ut en sväng med skotern och jag fick mig ett gott skratt när jag "lekte" med Ozzian. For även och jobbade på kvällen och hann dessutom med bingolotto! Dock ingen vinst där.. Och igår var jag bara hemma från skolan så det hann bli en skotertur där med. Det är så grymt skönt väder ute nu!

Kände mig lite lat som inte for till Dorotea igår och spelade fotboll, men vi skulle fara från Åsele halv åtta så det skulle bli väldigt sent isåfall! Så ikväll blir det stenhårt på gymmet och jag tror nog att jag tänker promenera hem efter det. Det tar typ en halvtimme extra men det gör inget, men ska passa på att vara ute nu!

Förövrigt är jag väldigt skolless.. Jag vet inte vad det beror på, och jag hoppas verkligen att det går över. Jag vill inte gå i skolan och inte vilja vara här, utan jag vill se fram emot att komma hit. Men om tre dagar är det lov och förhoppningsvis blir det bättre efter lovet!


Vänner är något man ska vara rädd om, stöt inte bort dem. Det har jag lärt mig av egna erfarenheter.
Postat av: emilia

Vilken fin bild! ;)

2012-02-29, 09:13:42 - URL: http://emilsoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: