I remember the time..

..when i var liten, kroppsmässigt. Jag blir så glad och även inspererad när jag läser Emilias blogg, jag älskar att läsa den! Hon skriver mycket om träning, och det tycker jag om, men.. Nu får det vara nog! Just nu tränar jag fyra dagar i veckan, men ändå räcker inte det för att jag ska se skillnad. Jag äter som en jävla häst. Eller, iaf sötsaker. Nu fåre fan va nog! Jag har bestämt mig att innan sommaren (helst innan det också) ska jag ner på mina underbara 55 kilo som jag vägde förut! Kanske inte är så lite det, men det är betydligt mindre än vad jag väger nu..

Jag ska klara det! Brukar inte gå så bra, men nu, nu äre allvar!!!


"den" tiden..
Postat av: Charlotte

tycker du ä fin som du ä ja! :)

2012-02-15, 21:32:15 - URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: