Det går bra nu, förjävla bra!

Jag känner mig så glad och stark, men samtidigt känns det som att något fattas. Jag tränar regelbundet och har slutat äta godis, chips, kakor, tårta, glass, dricka dricka och allt annat i den vägen! Äter mycket mer grönsaker och frukt och även annat nyttigt. Det går bra i skolan och jag har skaffat en ny frisyr. Jag har träffat en väldigt fin människa som gör så jag blir glad och glömmer alla bekymmer. Jag har underbara vänner som jag berättar saker för, och jag har även träffat nygamla vänner som visar sig vara så mycket man har gått miste om! Men ändå känns det som något saknas, jag vet inte vad det är.. Kanske är för att jag inte hittar på så mycket, eller att jag inte uppskattar saker så mycket som jag borde. Jag har ett bra liv, men jag ska göra det ännu bättre! Jag ska fortsätta träna som jag gör och äta som jag gör så jag får en perfekt kropp, jag ska sätta upp mål med mina fina vänner så jag har något att leta efter och jag ska börja vara mer nöjd med mig själv, för jag är fin och snäll, det vet jag.. Alla kanske inte tycker det, men det är så jag ser på mig själv.

Tack alla som förgyller min tillvaro, ni gör min dag! Jag mår riktigt bra idag även fast det är pissväder och måste jobba ikväll, men det ser ljust ut nu, det gör det! Snart sommar och då jävlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: