come on feel the noice

Har inte skrivit på typ 3-4 dagar, men jag har rent utav sagt haft fullt upp så vi kan dra en snabb genomgång!

Fredagkväll
hann jag hem till step-upen och efter det minns jag helt ärligt inte vad jag gjorde, haha.. Jo just! Färgade håret på Evalena och vi använde hela sex hårfärger..

Lördagen
blev det upp tidigt och iväg på paradisbadet för att fira lillasyster! Efter det for vi och åt och sedan hem till Åsele igen. Väl hemma i Åsele så började jag fixa mig inför Vilhelmina, och när alla var klar for vi iväg och kvällen tillbringade jag där, var faktiskt riktigt stadig som jag sa! Trot eller ej. ;)

Söndagen
låg jag mest i sängen, ändå tills jag såg vilket grymt väder det var, så vi for och grillade å ba mådd! Efter det åt jag från Silvan och for sedan och jobbade.. Efter det blev det lite mys innan det var dags att sova!

Gårdagen
var jag på salong hela dagen, och var i lycksele ändå till tjugo över fem så var tvungen att äta en risifrutti från konsum som middag eftersom när jag kom hem var det snabbt på sporthallen och byta om för då var det träning. Körde dubbel träning igår eftersom jag inte rört mig på länge.
Oj, mycket det blev..


Tillbringade mycket tid i helgen med den här fina bruden!

Och idag är det alla hjärtans dag! Fan va snabbt tiden går.. Men det innebär att efter styrkegympan får jag tillbringa den dagen/kvällen med min fina. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: