we just want to be happy

Dålig update, jag vet. Jag har varit i Sundsvall och inte haft tillgång till datorn helt enkelt. Kan inte heller berätta så mycket om vad jag handlade eftersom det var julklappshandling! Men kan säga att jag har nästan alla julklappar köpta - har köpt till Andreas, mamma, pappa, Pontus, Jonna, Sabina, Emma, Katrin och Elin. Alltså är det kvar till Lasse och farmor & farfar, men det är snabbt gjort. 
 
Fyller även år om mindre än två veckor, längtar faktiskt lite grann! Sen en vecka efter det är det jul.. Can't believe it! Sen är det nyår, och det är ännu obestämt vad vi ska göra.. Får se hur det blir. 
 
Nu ska jag ha permanentprov vilket jag inte har tränat ETT DUGG till, you go girl.. Även om färg men det känns lättare, permanent är svårare. Nu ska jag dricka upp kaffe, sen gå ner, wish me luck!
 
Måste  verkligen börja ta mer kort!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: