Lucia!

För två år sedan den här dagen var det vi som hade lucia i Åsele och jag var reserv, lika glad för det var jag. Dock hade jag just klippt av mig allt hår så alla bilder på mig sedan dess är hemska.. 
Nu på morgon iaf har jag sett på lucian i Lycksele, dom är duktiga men det är så tråkigt, haha! Och ikväll blir det lucia i Åsele, spännande! Blir att gå dit med min finaste pojke.
 
Dessutom bjuder dom på varm choklad och lussebullar idag i matsalen, myyyyys! :)
 
Hade även ett välsigt uppmuntrande samtal igår på bussen på vågen hem, jag var så grymt glad när jag klev av bussen! Fick annat perspektiv på saker och ting, fick skratta, minnas och så vidare. Tack så mycket för det. :) 
 
Var bland det roligaste på hela högstadiet!
 
Och kort där efter var det juldans..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: